Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mennolt Vedder - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Mennolt Vedder - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Mennolt

Blijf op de hoogte en volg Mennolt

03 Augustus 2014 | Nederland, Ridderkerk

Morgen begint de wereldreis van Amsterdam naar St-Petersburg.
De voorbereiding had beter gekund, want een zweepslag maakt het allemaal wat lastiger. En ik wacht nog op Schiphol (KLM)om mijn tas te laten bezorgen vanuit Glasgow.
Onder het mom van "no pain, no gain", ga ik de reis maken. Ik zal minder afstand kunnen lopen, en daardoor keuzes moeten maken, maar ik denk niet dat ik er minder plezier van zal hebben.
Ik probeer elke dag een blog en foto's te posten, zo ver het Internet het toelaat.

Groetjes Mennolt

  • 04 Augustus 2014 - 19:38

    Edith:

    Hallo Mennolt,

    We wensen je een fantastische vakantie toe en ik zal je volgen op je blog.

    Groet vanuit Zierikzee,
    Joop en Edith

  • 04 Augustus 2014 - 20:37

    Henk:

    Ik volg je goede reis

  • 04 Augustus 2014 - 20:39

    Henk:

    Mennolt een goede reis ik volg je
    Groetjes henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mennolt

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 11114

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2014 - 03 September 2014

Trans-Mongolie Express

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: